forkjøla.

Hei på dere!

Denne helga og starten på uka har vært skikkelig hektiske. Jeg føler egentlig februar har gått på høygir, og det aller meste har flydd avgårde, men sånn er nå det… Jeg jobbet hele helgen, bortsett fra søndagen. Da var jeg i Sverige med stefaren min, det var så koselig – og veldig nyttig, hehe! I går hadde jeg en skikkelig slitsom, men gøy, dag. Jeg startet på skolen klokka ni, og vi holdt på til halv fire. Vi hadde gjesteforelesere som snakket om Orderud-saken (de som har sett NRK-programmet vet hvem Øystein Milli er, og ja, han var hos oss!!), vi hadde om menneskehandel, og vi hadde om selvmord i mediene. Skikkelig kriminal-dag. 
Da jeg var ferdig gikk jeg rett ned til Aftenposten, hvor jeg skulle jobbe fra fire til elleve. Så jeg var hjemme relativt sent i går, men jeg fikk gjort sinnsykt mye! 

Baksiden med dette er at jeg nå er relativt tappet for krefter, men jeg har tatt meg fri i dag, og skal prøve å komme til hektene igjen. Jeg har også klart å bli forkjøla, og det er ikke veldig stas. Hele systemet fra hodet, til bihuler og halsen er tett, og stemmen min er til å le seg ihjel av. Men jeg satser på at den ikke varer så lenge, for jeg orker ikke å ligge langflat i flere dager nå. Hehe, uff, nå ble det mye klaging her. Jeg overlever nok! 

(Q) Er det noen flere som ikke er helt i form?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg