førjulsstemning

God tirsdag!

Jeg merker skikkelig godt at vi nærmer oss slutten på høst og starten på den fineste tiden jeg vet om. Advent og desember er like rundt hjørnet, og jeg blir helt barnslig av tanken. Jeg gleder meg sånn til 1. desember, som er kun en bitteliten uke unna i dag!
Jeg har allerede kommet i ordentlig julestemning, særlig etter at jeg tok turen ned til sentrum av Oslo forrige helg og vandret gjennom belysningene og Jul i Vinterland.
Denne helgen var jeg som nevnt hjemme, og der makset vi virkelig julestemningen! Lørdagen var vi ute og handlet masse julepynt og enorme mengder julelys, drakk gløgg og koste oss. Søndagen var det tid for å henge opp alle lysene ute, og resultatet ble helt vanvittig. Vi er julehuset i gata, for å si det sånn, det er nesten litt amerikanske vibber over det, haha! Men det ble så utrolig koselig, og det var en skikkelig boost på den gode stemningen nå like før jul. Jeg gleder meg allerede til jeg skal gå i gang med å pynte leiligheten for jul. Det skal bli så bra!!

   
Dere skjønner hva jeg mener?! Og mer skal det bli, har stefaren min lovet meg!

(Q) Har dere kommet i julestemning enda?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg