foredrag, filming og fritid

Hei!

Jeg har vært litt rundt omkring og prøvd å få tiden til å strekke til  de siste dagene. Det skjer mye, samtidig som et ikke skjer så mye. Rare dager og uvante rutiner. Men sånn er det i blant. Jeg har vel nevnt et par ganger nå at vi holder på med produksjon på studiet nå, og at gruppa mi skal lage en video-reportasje. Vi har kommet ganske greit i gang, men har ikke fått filmet noe enda. Det skal vi nemlig i morgen. Da skal vi toge grytidlig ut til en bonde på Kløfta for å lage en reportasje om nedgang i salg av kjøtt, og økning i salg av vegetar. Det tror jeg blir både spennende og lærerikt!
I går kveld var jeg faktisk ute sammen med Maren. Vi skulle på et foredrag i storsalen på Colosseum kino, hvor Mats Grimsæth (som jeg kjenner godt og har jobbet litt sammen med) skulle fortelle om seg, sin historie og sitt liv. Det var så rått, og det er helt utrolig at han klarte å fylle hele storsalen med mennesker. Jeg er full av beundring for han, altså. Skikkelig inspirerende! 

(Q) Har dere en spennende uke?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg