festivalklar

Hei!

Jeg innså at jeg egentlig ikke har oppdatert noe særlig etter at jeg kom hjem fra Oslo, kun reise-innlegg og sånt… Det er ikke akkurat så mye som skjer her, jeg har kommet i litt bedre feriemodus, og slapper stort sett bare av. Dagene går gjerne til venner, familie, byturer og kos, men det er vel akkurat sommerferie skal være? I dag har jeg vært i byen fordi det har vært ‘nattby’ i dag, altså en dag hvor alle butikkene i sentrum er oppe til midnatt og har masse gode tilbud. Så jeg fikk blant annet handlet en kjole, et skjørt og en shorts, ganske fornøyd med det! Men snart skjer det enda større ting her i byen, for allerede om to dager starter Stavernfestivalen! Det er sommertradisjon nummer én, hvert fall for omtrent alle som bor her. Den har blitt skikkelig populær de siste årene, og i år har arrangørene spådd at det skal bli rekordår, og nærmere 75 000 mennesker. Det er mye! Men jeg er såå klar, og jeg gleder meg helt vanvittig til å vorse, feire og feste sammen med verdens beste jenter. Vi skal ha det så gøy i tre dager!

(Q) Skal dere på noen festival i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg