Festivalantrekkene

Heisann!
Jeg måtte begynne å tenke festival og antrekk allerede før jeg pakket kofferten hjem fra Oslo. Det er noe med stilen på festival som for min del bør planlegges i good tid. Jeg håper ikke jeg er alene om det. Jeg har facetimet med venninnene mine for å bli enige om passende antrekk, og dette tar vi på fullt alvor. Jeg kom til slutt opp med tre skikkelig kule, festivalantrekk som jeg tenkte gikk rett inn i stilen med blonder, mønster og sommervibber. Dessverre var jeg bare på festivalen to av de tre dagene, så jeg fikk kun brukt to av de nøye planlagte antrekkene, men det for så være… De to jeg brukte var jeg ganske fornøyd med selv! Jeg hadde også bestandig med meg glitter i veska, for hallo, det er jo ikke festival uten haugevis med glitter. Så det ble min oppgave – å gå rundt å glitre opp alle andre, haha!
Dag 1 hadde jeg på meg en supersøt romper som jeg kjøpte i USA for to år siden, kombinert med en blonde-kimono som jeg også kjøpte i USA, på Target. Dag 2 var det skjørtet mitt som var stjerna i showet, så den kombinerte jeg bare med en hvit cropped genser. Og glitter, masse glitter!

(Q) Hva synes dere om antrekkene?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg