festival dag to

God onsdag! Jeg innser at jeg henger skikkelig etter, og at jeg holder på å dele bilder fra en festival som startet for en uke siden i morgen, hehe. Men jeg tenker bedre sent enn aldri, hvert fall når ikke alt har vært på stell frem til nå. Dag to, altså fredagen, var vi hos fineste Camilla. Hun hadde også rigget i stand et skikkelig ordentlig, kult, sommerlig vors! Det var så koselig der, og hun hadde ordnet i stand så vi hadde det gøy med aktiviteter og leker helt frem til vi skulle gå nedover til festivalen. Denne dagen var det veldig mange bra konserter, og vi klarte stort sett å holde oss samlet nesten hele den store gjengen. Vi fløy mellom konserter, pariserhjul, mat, drikke og kjentfolk. Jeg droppet festivalen den siste dagen, så fredagen ble slutten for meg. Men jeg hadde det virkelig morsomt den dagen, og jeg er så fornøyd med hele festivalopplevelsen sånn totalt! 

(Q) Var dere også på Stavernfestivalen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg