feriemodus

Heisann!

I går ble en lang dag på reisefot hjem fra Oslo til Larvik. Jeg gikk ned til togstasjonen med skikkelig tung bagasje og en pjusk form som ville ta pauser hvert femte minutt. Men jeg kom meg frem, og da jeg skulle på toget kom jeg på at de selvfølgelig jobber i sporene i ferien. Så dermed ble det buss for tog helt fra Asker og hjem. Det er et godt stykke. Men da jeg kom hjem hadde vi en veldig rolig og deilig kveld sammen hos mamma, så jeg fikk liksom hentet inn kreftene, hehe. Nå har jeg nettopp kommet meg opp og sminket meg litt. Jeg tenkte å dra en tur inn til byen i dag, for å kikke litt i butikkene, og for å ta en hyggelig liten tur så jeg har noe å gjøre i dag. Det er så deilig å kunne gjøre ingenting eller minimalt disse dagene, skikkelig godt med ferie! Ha en fin dag 🙂

(Q) Hva er planene deres for dagen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg