feriefølelsen?

God tirsdags morgen!

I dag tittet endelig sola frem igjen, og etter noen dager med regn og skyer, var det nok til å få meg til å sprette opp av senga, haha! Jeg har liksom ikke fått noe følelse av at jeg har sommerferie enda. Det er jo så tidlig i juni, og jeg tror fortsatt jeg har den grunnskole-tanken om at ferien ikke egentlig begynner før i slutten av måneden. Men jeg tror nok det hjelper når været opptar seg igjen, og jeg etter hvert reiser til Larvik uten å ha noe annet å tenke på. 
De siste dagene har jeg stort sett tilbrakt med serier og filmer på TV-en, eller utendørs på turer. I dag tenkte jeg at jeg skulle gjøre noen ærender i byen, handle noen småting og gå en deilig tur ute. Planen er også å reise til Larvik i løpet av uka en gang, så jeg bør nok starte på pakkingen også..! Ha en fin tirsdag 🙂

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg