ferdigstrikket rosa drøm

Hvor utrolig fin er ikke denne genseren?

Jeg har holdt på med denne i over ett år, av og på. Litt ettersom hvordan strikkelysten har vært. Men nå, i de tidene vi er inne i, har jeg hatt mye mer tid til overs til strikkinga, og endelig har jeg blitt ferdig med genseren jeg har holdt på med altfor lenge. Dette er Mari-genseren til Camilla Pihl, og den er helt nydelig i mønsteret. Den er litt krevende, og jeg vil si den er for viderekommende strikkere. Jeg strikket den egentlig alt for stor, men jeg synes ikke det gjør så mye, særlig ikke hvis jeg putter den nedi buksa. Jeg er så glad i fargen, og selve garnet også er jo en drøm – så denne genseren har jeg faktisk bare kalt for den røsa drømmen!

(Q) Har dere strikket i karantene-tidene?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Den genseren der var bare helt nydelig ♥ Og ser skikkelig kosete ut ja. Herlig farge og. Om du trengte tid på den, så var det uansett verdt det 🙂
      Jeg strikker hele tiden, har alltid minst ett prosjekt på gang. Akkurat nå har jeg 3 prosjekter på gang. Alt til sin tid 🙂
      God terapi i å strikke 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg