ferdig med TV-opptak

Heisann!
For noen dager dette har vært! Jeg er helt gåen i dag, og jeg merker først nå som vi har helt fri at man får kjørt seg skikkelig med så lange dager og mye arbeid på sett. I går ble vi ferdige med aller siste opptak til “Hva feiler det deg?” for denne sesongen, og det var skikkelig gøy, skikkelig fint og skikkelig trist på samme tid. Jeg har lært så mye av å jobbe i en sånn produksjon, og jeg kan ikke vente med å se hvordan dette blir når det sendes på TV på nyåret. Denne sesongen blir knallbra, just sayin. 
Vi har avspasering i dag ettersom vi har jobbet til seint på kvelden med innspillingene. Det kunne ikke passet bedre, hehe! Jeg trengte en restitusjonsdag, og spesielt fordi vi feiret på skikkelig vis at vi var ferdige i går… Det var champagne i mengder, vi dro ut på byen og hadde det bare utrolig koselig! Jeg digger virkelig å jobbe med den gjengen. <3

(Q) Har dere gjort noe gøy denne uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg