feirer meg selv

Hei!

Denne helgen har løpt helt fra meg, og jeg har i grunn ikke rukket å åpne opp PCen en eneste gang. Jeg reiste hjem til Larvik på fredagen, etter at jeg og gruppa mi hadde vært på en bondegård utenfor Jessheim og filmet masse til en video-reportasje. Det var utrolig gøy å filme midt blant 40 melkekyr, og jeg har en god følelse av at klippene våre ble ganske så bra også. Da vi var ferdige på gården, dro jeg en rask tur hjemom leiligheten og videre til toget. Jeg ble hentet på stasjonen i Larvik av pappa, og vi dro hjem til første familiefeiring. Jeg hadde et par korte timer på å gjøre meg klar før gjestene kom, men det ble en skikkelig fin feiring med familie og digge kaker, hehe. Gårsdagen fløy også avsted med fotpleie-behandling på Farris Bad, en tur innom byen, kino med Marie og kvalitetstid med fine Ida på kvelden. I dag er ikke akkurat roligere, for jeg sitter halvveis sminket og påkledd før siste familieselskap for helgen. Familien på mamma sin side av familien kommer hit i dag, og jeg skal – nok en gang – feires! 

(Q) Hva har dere gjort i helga?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg