favorittkjolen

Hvor nydelig er ikke denne kjolen?
Jeg var så utrolig heldig å komme over denne da jeg var hjemme i Larvik forrige helg. Det er en Ganni-kjole (Tilde Mesh Maxi) i den fineste printen – perfekt nå på våren og sommeren! Jeg kikket faktisk på denne serien i fjor da den var i butikkene, men tok meg aldri råd til å kjøpe den. Ganni er ikke kjent for å være prisvennlige, akkurat… Men forrige helg så jeg at denne skatten lå ute til salg hos ei som hadde kjøpt den, men omtrent ikke brukt den. Jeg fikk dermed kjøpt kjolen brukt, og helt skammelig billig!! Den er så vakker, og jeg gleder meg til det blir enda litt varmere i lufta, så jeg kan gå med den enda oftere!

(Q) Hva synes dere om kjolen?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg