favorittkafeen

God lørdag! 
Jeg må ta meg selv i å kikke på mobilen hver gang jeg skal se hvilken dag det er. Typisk sommerferie å glemme tiden og ukedagene, er det ikke? Det går veldig rolig for seg her i Oslo, og dagene har faktisk flydd avgårde. Planen min var å reise hjem til Larvik i morgen, fordi da har mamma bursdag. Jeg regner fortsatt med at det blir sånn, men jeg kan ikke fatte hvor tiden min her ble av, hehe. I dag har jeg gått meg en skikkelig lang tur, og sett steder godt utenfor sentrum som jeg aldri tidligere har sett. Turen min endte på Frogner, på den nye Oslo Raw-kafeen som har åpnet i Skovveien. Fy søren, så fine lokaler! Jeg elsker jo den kafeen så høyt, og det er så gøy at de har utvidet med enda en kafé og enda større lokaler. Jeg ble så glad av å sitte der! Jeg bestilte en helt fantastisk smoothie-bowl toppet med all verdens godsaker. Det var et skikkelig høydepunkt i dag, hit kommer jeg nok raskt igjen… Og hvis dere er i Oslo, dra hit, gjør dere selv den tjenesten!

(Q) Hva er deres favorittkafé?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg