farvel 2020

Hei, dere!

For en jul og romjul dette har vært… Jeg må si jeg synes det er rart, og nesten litt tomt, å ha så få juleselskaper. Vi har vanligvis fullt kjør med julefeiring på absolutt alle sider av familien hele romjula, og i år har vi knapt vært samlet siden julaften. Men neste år skal det tas igjen! Julestemninga har liksom heller ikke vært helt på plass, det blir bare ikke like bra når det regner konstant. Vi hadde bittelitt antydning til snø en av dagene her i Larvik, men det forsvant like fort som det dukket opp. Ellers tror jeg søren meg det har regnet non-stop i tre-fire dager nå.
Ellers kjenner jeg at jeg er meget klar for et nytt år nå, det skal bli greit å legge bak seg 2020. Jeg har i alle år laget en årskavalkade av året nå på denne tiden, men i år frister det faktisk ikke like mye. Jeg tror bare jeg skal trekke ut et par hendelser fra månedene og oppsummere i korte trekk. Vel, nok negativitet – det er snart nyttår! Og romjulen er ikke så halvgæren, den heller!

(Q) Hvordan har romjulen deres vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg