fadderuka …igjen

Hei!
Etter en lang helg med mye jobbing og ekstremt lange dager, var det godt å kunne sove ut i dag. Jeg skulle kun på skolen klokken ett for å ha et faddermøte med de som er i fadderstyret. Tenk, det er ett helt år siden jeg startet på journalistikk og hadde en sjukt artig fadderuke. Og nå skal jeg være fadder for de nye studentene selv. Det blir veldig spennende! Klassen vår starter ikke før på onsdag, men vi må være med i morgen for å ta med fadderbarna rundt. Så jeg føler egentlig at jeg starter i morgen.. Herlighet, og hvor ble det av ferien? For all del, jeg er klar for rutiner og litt ordentlig hverdag igjen, men jeg kan ikke fatte hvor raskt det har gått. Jeg føler nettopp at jeg leverte eksamen. Vel, det blir morsomt uansett, jeg gleder meg masse til alle fadderaktivitetene og vorsene og ja, hele pakka! 

(Q) Skal dere studere i år?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg