f for fredag

God fredag!

Jeg har litt blandet fredagsfølelse i dag. Jeg har hatt en hektisk uke med masse som har skullet gjøres på studiet, samtidig som jeg har jobbet noen dager. Det er kanskje litt mange baller i lufta akkurat nå, men jeg vet at det lander til uka, og at det vil roe seg ned om en liten stund. Jeg skal jobbe allerede klokken 07.00 i morgen tidlig, så det er nok derfor jeg sliter med å få en skikkelig følelse av fredag, men det kommer seg nok bare jeg får satt meg ned med pepsi max og smågodt. Det gledes! Jeg tror bare jeg må koble av fra det som stresser meg, for det er faktisk helg, og jeg nekter å møte opp utslitt mandag morgen når neste uke starter hardt og brutalt. Haha, dette hørtes dramatisk ut, men noen ganger handler det om å ta seg pauser!

(Q) Har dere noen helgeplaner?
~Mathilde~

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg