exam.

Hei!
Jeg har sittet ganske fastlimt til skrivebordet mitt og hypnotisert av pensumbøkene de siste dagene. I går fikk vi første eksamen for i år, og det er bestandig litt stressende. Eller ikke litt. Veldig. Jeg hadde forberedt meg relativt godt, og det er en fire dagers hjemmeeksamen, så det skal gå ganske greit. Men dere vet, eksamen er eksamen… Heldigvis har jeg jobbet skikkelig intenst med den disse to dagene, og jeg føler jeg har ganske godt tak om den nå. Hvis jeg setter inn et ekstra støt i kveld kan det hende jeg kan levere den fra meg allerede i dag. Det hadde vært så ufattelig deilig, uansett er jeg nok ikke langt unna en avslutning nå. Det skal bli så bra å få lagt bak seg dette temaet, og hoppe videre inn i praksisen! I går var det én bitteliten uke til vi starter, og jeg gleder meg så mye. Kanskje ikke så rart, hehe? Men nå må jeg prøve å konsentrere meg litt mer om oppgaven igjen, jeg ville bare gi litt lyd fra meg, midt oppi alt eksamenkaoset. Håper dere har en fin uke!

(Q) Har dere også eksamen på denne tiden?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg