ett skritt nærmere ferie

Hei, dere!

Nå har jeg akkurat logget meg ut av et video-møte med klassen. Sånn er det om dagen… Vi har hatt fremføringer av det aller siste arbeidskravet før eksamen i år, og det kjennes rimelig godt å ha det overstått! Nå gjenstår bare masse pensumlesing og forberedelser før eksamen er neste uke. Det nærmer seg voldsomt, men herlighet, så godt det skal bli å få sommerferie snart. Jeg er så klar for å legge dette skoleåret bak meg, men noen siste intense dager kan jeg klare. Det er jo en boost hver gang vi leverer fra oss enda en stor oppgave, og tar ett skritt nærmere ferien!

(Q) Har dere også eksamener nå?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg