ett helt år uten

Hei!
Nå sitter jeg i stua hjemme hos mamma i Helgeroa. Det har gått slag i slag siden i forgårs. Torsdag kveld feiret Helene og jeg at vi begge var ferdige med eksamen med rosévin og Pitch Perfect på tv-skjermen. Det var skikkelig fint! Så måtte jeg opp grytidlig i går, for da skulle jeg bli hentet av mamma og en god gjeng for å dra på Gardemoen. I går kom broren min hjem fra et helt år borte. Han har vært på utveksling i USA, og i går var dagen vi skulle hente han hjem igjen. Man glemmer på en måte hvor lang tid som har gått siden sist vi så hverandre… Det var så godt å se han igjen, og det var stor gjensynsglede på flyplassen da han kom ut i ankomsthallen! På veien hjem fikk vi høre historier fra hva han har drevet med og hvordan han har hatt det over seas. Da vi kom hjem kom det masse besøk, og mamma hadde stelt i stand åpent hus. Så mye familie og mye skravling, men det var veldig hyggelig – og alle synes jo det var like stas å se igjen Mikael. Det er rart med det, at jeg faktisk ikke hadde sett han siden juli i fjor, og nå er han plutselig hjemme igjen!

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg