et glimt av vakre Stockholm

Dag to: Stockholm!
Jeg sitter hjemme i leiligheten nå, og kom til Oslo for bare kort tid siden. Reisen ble litt mer hektisk enn jeg først så for meg, så jeg fikk ikke tid til å sette sammen flere innlegg underveis. Det får gå – jeg har masse mer å komme med! Jeg holder fremdeles på med å legge over bildene fra kameraet, så enn så lenge er det “through my phone” som gjelder.
Andre dagen vår startet med at vi forlot Karlstad, og satte kurs mot Stockholm. Jeg har faktisk aldri vært der før, så det var et must. Vi hadde et par timer til rådighet der før vi måtte kjøre ut til havna for å ta båten over til Finland. Men wow, for en fin by! Det er en hovedstad med sjarm, god shopping og de vakreste bygningene. Jeg ble helt stum da vi gikk nedover Drottninggatan og kom til Riksdagen og Gamla Stan. Så utrolig mye fint å se på! Jeg skulle gjerne hatt mye mer tid i denne byen, men det får bli en annen gang…

(Q) Har dere vært i Stockholm før?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg