(enda en) ny tatovering

God søndag!
Tidligere denne uka var jeg hjemme i Larvik en liten tur for å se igjen familien. Jeg hadde ikke vært hjemme siden påska, så det var hyggelig å ta en hjemtur nå. I tillegg hadde jeg en annen avtale på planen da jeg reiste hjem, jeg skulle nemlig ta enda en ny tatovering.

Det begynner å et par stykker nå, men jeg elsker tatoveringer – det er ingen hemmelighet. Jeg liker de best små, i en fine-line-stil, og det var akkurat dette jeg skulle ha denne gangen også. Dette ble min åttende, og jeg er så fornøyd!
Jeg tok en liten flamme på ribbeinet på høyresiden av kroppen. Jeg har hørt at det er blant de verste stedene å ta, men jeg synes det gikk overraskende bra, hehe! Ild har bestandig vært det mest kraftfulle jeg vet om, så dette var en tatovering med mye kraft i seg. Jeg tok den på Let’s Ink i Larvik, og jeg må virkelig anbefale dem! Så dyktige folk, og studioet deres var utrolig fint. Hele opplevelsen var skikkelig bra, og jeg er så,  fornøyd!!

(Q) Hva synes dere om tatoveringen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg