en veldig annerledes Stavernfestivalen

God lørdag!
Som jeg fortalte i gårsdagens innlegg, fikk jeg i forbindelse med lokalavis-jobben min dekke det som skulle være erstatteren for årets Stavernfestivalen. Til vanlig pleier golfbanen her i Larvik å fylles opp av over tjue tusen mennesker, så dette var noe helt annet. Det var en digital livestream-festival med noen få festivalgjester. Golfbanen var rigget om til et skikkelig koselig festivalområde, og man fikk stemningen selv om det ikke var i nærheten av hva man ellers er vant med.

Artistene som spilte var Astris S, Isah og Dutty Dior og en lokal artist – Oscar A. Det var tre utrolig gode konserter, og jeg fikk litt av den gode Stavern-stemninga selv om jeg gikk rundt med pressekort og kamera, hehe. Etter ‘festivalen’ var det afterparty, som jeg dessverre ikke fikk vært særlig mye med på. Jeg måtte tross alt tilbake til kontoret og skrive om festivalen, men jeg fikk en liten halvtime med crewet og andre kule folk – og jeg fikk småpratet litt med både Astrid S og Julie Bergan, som også var der. Det var stas! 

(Q) Har dere vært med på noen festival-alternativer i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg