en uke uten stopp

God lørdag!
Herlighet, jeg har ikke fått med meg at uka gikk så fort. Hva skjedde? Vi har hatt tidenes mest hektiske uke i praksisen (eller jobben som jeg liker å si), hvor vi nå har gått i gang med opptakene til “Hva feiler det deg?”. Og fy søren, så gøy det er! Det er helt ekstremt lange dager, fra ti til åtte, men man merker ikke at man blir sliten engang, for det skjer noe absolutt hele tiden. Jeg elsker å være på sett, og det gir meg skikkelig kick å jobbe med ting som skal gå bra under sending. Jeg gleder meg til enda en uke som dette, før vi er ferdige med opptakene… I tillegg har jeg vært med på et spennende prosjekt med barndomsidolet mitt Marthe Sveberg, og jeg hadde en så hyggelig, fin kveld med henne tidligere i uka. Spent på å se hvordan det blir! 
I dag er heller ingen rolig dag, for jeg er veldig snart på vei til Drammen for en utstilling. Det er Isabel Blanco som stiller ut, og hun er (også) ett av mine store idoler. Det blir veldig stas, og jeg gleder meg masse til åpningen der om bare noen timer. Senere i kveld skal min kjære samboer Maren feire de store 20, og vi skal invitere til skikkelig fest her i heimen. Jeg gleder meg!


Her er da meg som lekte seg bittelitt i sminka hos NRK mellom slaga mens vi hadde opptak, hehe..

(Q) Har dere gjort noe spennende denne uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg