en skikkelig fresh drink

Hei på dere!
I dag har det vært skikkelig varmt ute. Ikke nødvendigvis veldig mye sol, med unntak av noen formiddagstimer, men ordentlig varm temperatur og overskya. Dermed tenkte både jeg og Helene den tanken at det hadde passet seg bra med aldri så liten tirsdagsdrink, hehe. Jeg ryddet i tillegg ut av kjøleskapet mitt og fant et par pasjonsfrukter nederst i grønnsaksskuffen. De var perfekte til å bruke i en frisk og god cocktail. Alltid en god unnskyldning til å lage drinker, ikke sant?
Denne gangen ble det en mango- og pasjonsfrukt-limonade med litt kick, og den er noe av det beste jeg har laget! Jeg blandet sammen limonade-saft og kullsyrevann, så mikset jeg inn litt mangosprit og skviset over pasjonsfrukten. Den falt heldigvis i god smak hos Helene også, så watch out – ny favoritt her i gården!

Hvor sinnssykt fascinerende er ikke denne frukten?! 

(Q) Fristet det å teste ut denne?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg