en litt spesiell radiosending

Heisann!

Jeg har så fredagsfølelse i dag, selv om det bare er onsdag. Vi ble ferdige med radio-rulleringen vår i dag, og det er virkelig ingenting som kjennes bedre enn å fullføre en så krevende “praksis-periode”. Radio er ikke til å spøke med, altså… I tillegg til å skulle lage en vanlig reportasje, skulle vi også sette opp en 40 minutters lang sending med tema. Jeg var produsent, og det har vært skikkelig spennende, skikkelig lærerikt og skikkelig vanskelig, hehe. Temaet vårt var russetiden, og vi hadde det så gøy i studio. Så klart måtte jeg jo finne frem russeklærne mine, og dermed fikk jeg min tid til å skinne i russedressen igjen (har savnet den helt siden mai…). Det var så gøy, men nå er det så deilig å være ferdig. Resten av dagen skal jeg bare ligge på sofaen og se på serier. Ha en fin onsdag 🙂

(Q) Hvordan er deres uke?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg