en helg i bilder

God søndag!

Jeg har vært ganske sliten etter en lang uke med både fadderuke og oppstart på studiet igjen. Men jeg har brukt denne helga til å slappe av og gjøre meg klar for en ny uke med samme regla. Vi har nemlig fadderuke i to uker, og det skal bli en morsom prøvelse kombinert med enda flere forelesninger og oppgaver, hehe… Forrige helg var ganske annerledes fra denne – da jobbet jeg, men hadde også en mandag fri hvor jeg var med venner fra klassen omtrent hele dagen. Det var en skikkelig fin langhelg, og jeg selv om jeg var mye på farten, fanget mobilkameraet mitt opp en god del av øyeblikkene. Så her er et lite tilbakeblikk på forrige helg – gjennom mobilen min!

Stikkord: journalist – aker brygge – venner – tatovering – kaffe – smil

(Q) Hvordan har deres helg vært?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg