en dag på svaberget

God mandag!

Nå er sommeren på sitt beste, spør du meg! Dette været må jo slå noen varmerekorder, jeg har i alle fall holdt på å koke bort de siste to dagene. Det jeg forbinder aller mest med sommer hjemme i Larvik er sol og bading på alle svabergene rundt om her. Jeg bor ikke langt unna sjøen, og det er kun en kort sykkeltur ned til havet hvor kysten bugner av odder, småfjell og svaberg. Her har jeg tilbrakt mange sommerdager! I går dro Thea, Anniken og jeg ut på oddene for å nyte sola der. Vi pakket med oss snacks, drikke, bøker og høyttaler, så lå vi ute i mange timer. Jeg hoppet til og med uti vannet – mitt aller første bad i år(!!), og vannet var overraskende deilig. Nå er det sommer, dere!

(Q) Har dere badet i år?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg