ekte vår

God lørdag!
Jeg kjenner at det å skulle oppdatere til stadighet om det bittelille, ganske så uinteressante, som skjer i pandemihverdagen min ikke er så givende. Så jeg beklager for dårlig oppdateringer, men jeg har ikke mistet gleden ved å skrive og dele smått og stort fra hverdagen, altså!
Jeg går rundt med mye deilige følelser av våren om dagen. Det er så godt å se på alt som spirer og vokser til liv. På alle trærne som blir mer og mer grønne for hver dag som går. Selv om det er slutten av april, føler jeg ikke at den skikkelig ekte våren har kommet før nå. Den har latt vente på seg… Men desto finere når den først er her! Jeg gleder meg til varmere mai-dager og håper på en fin avslutning på april. Våren er en av de fineste tidene jeg vet om ♥

(Q) Hva driver dere med om dagen?
~Mathilde~ 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg