ekte sommervibber

Endelig fredag igjen!
Nå kjennes det virkelig på temperaturen ute at det nærmer seg sommer. I dag våknet jeg opp til at sola skinte rett inn på dyna mi, og nærmest blendet meg da jeg åpnet øynene. Så jeg hoppet rett i en sommerkjole, og gleder meg til å komme meg ut for å kjenne sola! Først må jeg bare lese meg gjennom et utall sider med pensum… Eksamen nærmer seg virkelig, og jeg har hatt så lite konsentrasjon den siste tiden, at jeg ikke har kommet skikkelig i gang med pensumet. Men det ordner seg, jeg skal jobbe intensivt i helgen og så sier jeg meg fornøyd når vi får eksamen utlevert.

I går var jeg ute i Frognerparken med noen gode venner fra studiet. Det var så fantastisk å se litt mennesker igjen, særlig disse som jeg ikke har sett på evigheter. Vi møttes på ettermiddagen, dro frem en engangsgrill og koste oss masse. Det er sånne ting som virkelig gjør at sommervibbene kommer frem! 

Og ja, forresten, kan vi ta et øyeblikk for å verdsette denne nydeligheten jeg skaffet meg her om dagen?! Jeg har ønsket meg en Louis Vuitton-veske i lange tider, og endelig kjøpte jeg meg en!! Jeg fant den på Tise til en ganske god pris, og da klarte jeg ikke la vær. Dette er en Alma-modell, og den rommer utrolig mye. Jeg trodde aldri jeg kunne bli så opphengt i en veske, men nå har det altså skjedd. Haha, men er den ikke lekker?

 

(Q) Har dere kommet i sommerstemning enda?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg