eksamen nærmer seg

Heihei!

Nå har jeg kommet meg tilbake til Oslo igjen, eller jeg var hjemme her sent i går kveld, men da rakk jeg bare å pakke ut og legge meg. I går var jeg i på en liten bytur med stesøstra mi, det er liksom ikke stort annet å finne på når man er i Larvik og har en dag fri.. Jeg fant ingenting, men det var hyggelig å bare finne på noe annet. Jeg dro til mamma litt senere på dagen, og hun kjørte meg til toget. 
Denne uka har vi leseuke, fordi eksamen er allerede neste uke. Tida har gått så fort, jeg føler ikke det er lenge siden vi startet opp etter juleferien, liksom. Men denne uka har vi altså fri for å lese pensum og forberede oss til eksamen. Det er litt slitsomt, for jeg vet aldri helt hvor mye jeg bør lese eller hva som er relevant å ta med. Men jeg får prøve å bruke de dagene vi har så smart som mulig. Da kan jeg i alle fall ikke klage over å ikke ha lest når eksamen kommer, hehe!

(Q) Har dere også eksamen snart?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg