easter summed up in photos

God mandag! 

Plutselig var påska over… Eller, strengt tatt er det jo ferie i dag også, men jeg føler at 2. påskedag er litt som den søndagen du enten hater eller elsker. Jeg går omtrent bare rundt og tenker på at i morgen er det fullt kjør og på’n igjen med studiet og hverdag. Men det blir litt godt med rutiner igjen også. 
Jeg kom tilbake til Oslo sent i går kveld, etter at vi hadde vært på besøk hos noen i familien til stefaren min tidligere på dagen. Det er bestandig litt slitsomt med de dagene der alt skal pakkes, flyttes på og pakkes ut. Men nå er jeg vel hjemme i leiligheten igjen, og har tømt bagen som jeg hadde med meg til Larvik. Så nå kan jeg forhåpentligvis slappe av og nyte det faktum at sola skinner og jeg kun har en kort dag igjen før hverdagen braker løs. 
Jeg tok forresten ekstremt masse bilder da jeg var hjemme i ferien, så for å oppsummere påskeferien min, here you go!

(Q) Hva gjorde dere i påska?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg