drinker i solveggen

Åh, jeg blir oppriktig glad av sånne dager som gårsdagen!
I går var det virkelig sommer i Oslo, og tidlig på ettermiddagen en gang måtte jeg legge fra meg pensumbøkene og komme meg ut i sola. Jeg orket ikke sitte inne og se på været fra vinduet. Jeg la meg først på Voldsløkka for å sole meg der litt, før jeg og Martine avtalte å treffes for å ta noen drinker sammen og bare nyte. Det var en knallgod idé, for vi ble sittende i solveggen på Nedre Foss i noen timer og koste oss skikkelig. Jeg tror faktisk aldri Aperol har smakt bedre noengang, haha! Det er minst like fint i dag, så jeg må gjøre ferdig lesingen raskt, før jeg mister hele dagen..! Ha en nydelig lørdag 🙂

(Q) Har dere like sommerlig vær der dere er?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg