dream come true

Heisann!
Det er ei ganske lykkelig jente som sitter alene i leiligheten og jubler akkurat nå. Tidligere i dag, mens jeg satt på jobb, fikk jeg beskjeden om at jeg har fått praksisplassen i NRKTV og i «Hva feiler det deg». Herlighet, jeg er så stolt og glad og ja, egentlig litt paff. Jeg hadde jo en veldig god følelse etter intervjuet for noen uker siden, men jeg visste likevel at det var flere som knivet om NRK-plassene. Det kjennes bare så utrolig deilig at jeg har den i boks, og at jeg kommer til å være i drømme-praksisplassen fra høsten av. Jeg gleder meg sånn!
Dagens skryt fra meg, jeg har ikke så mye annet å melde, bortsett fra at jeg har vært på jobb og har leiligheten for meg selv denne kvelden. Jeg føler meg ganske sikker på at det blir en aldri så liten filmdate med meg selv, så det skal nytes. I morgen er foreløpig den siste dagen på jobb før jeg skal ha ferie. Det gledes!

~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg