dør ikke allikevel

Heihei!

Jeg var ganske pessimistisk i helga for hvordan denne uka skulle gå, og jeg visste helt ærlig ikke helt hvordan jeg skulle klare å få gjort alt sammen. Da vi startet opp i går med grupper og forelesninger og planlegging, kjentes det heldigvis litt bedre. Vi fikk raskt kontroll over hva vi skulle gjøre når, og jeg har fått tilbake litt av troa på at jeg slipper å dø av stress før uka er over. Fredagen blir intens, da skal vi til en bondegård et stykke utenfor Oslo for å filme der. Men alt skal gå veldig greit så lenge vi får planlagt godt og gjort det vi skal. Jeg har i alle fall større tro på at det skal gå fint nå, enn jeg hadde for to dager siden. Jeg får bare prøve å finne de pauserommene jeg klarer – så skal dette bli skikkelig bra! Haha, fra pessimist til optimist på én dag, si..!

(Q) Gjør dere noe spennende denne uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg