døgntur i LA(rvik)

Heihei!

Mandag, ny uke, og jeg har kommet i gang med praksisen igjen. Helgen skulle egentlig være rolig, uten planer, med leiligheten for meg selv. Men det ble litt change in plans da jeg fikk en telefon fra mamma som var i Østfold, og lurte på om jeg ville være med til Larvik på hjemveien. Fetteren min feiret bursdagen sin i går, og det var vel unnskyldning nok til å komme seg hjem en liten tur. Så det ble vel et raskt døgn hjemom, før jeg var tilbake i Oslo igjen søndag kveld, hehe. Men det var hyggelig å få vært litt med den utvida familien igjen. Nå er uka i gang igjen, og jeg kjenner det har vært en omvending å skulle komme seg opp så tidlig hver dag, men jeg venner meg sakte til det – så det er en god ting! Det er noe med det høstmørket om morgenen som gjør det noe ekstra tungt å forlate senga, jeg er vel ikke alene om den?! Neida (joda), men det går heldigvis raskt over når jeg først kommer meg opp, får ordnet meg, og kommet meg ut døra. Uansett, nok babling om kjedelige høstmorgener, håper dere får en fin uke!

(Q) Har dere gjort noe hyggelig i helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg