det koker i Oslogryta

God fredag!

Jeg er tilbake i Oslo igjen, og har vært her siden i går tidlig. Stefaren min tok meg med da kan skulle kjøre til jobben sin, og det passet i grunn perfekt. Jeg trente litt tid i Oslo igjen nå etter uken hjemme. Jeg liker det best sånn, når jeg kan bytte litt på hjem-stedet mitt, hehe! 
Men åkei, la oss ta et sekund og snakke om hetebølgen som er om dagen? I dag har vært den varmeste dagen i sommer, godt over 30 grader. Begrepet “Oslogryta” har fått en ny dimensjon, for her koker det virkelig. Jeg har såvidt orket å gå turer i går og i dag, og det skal relativt mye til før jeg blir så sliten av været! Men jeg nyter det også, brunfargen er jo på syden-nivå snart, og sola varmer til langt utpå natta. Det er skikkelig godt med litt sommer nå!

(Q) Hvordan er det der dere bor?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg