desemberhverdag

God tirsdag!
Jeg skjønner ikke at det kan være 10. desember allerede? Det har gått så raskt, og om kun to dager er vi halvveis til julaften. Det er sprøtt! Jeg har innsett at dagene mine ikke er av den mest innholdsrike typen, men det er fordi jeg er på jobb (eller praksis, da) fra før solen står opp, til etter den går ned. Jeg er som regel hjemme rundt halv fem/fem, og da koser jeg meg med julekalenderne på NRK og TVNorge. Men i går hadde min fine samboer Helene bursdag, og da hadde vi det koselig med gaver og litt kvalitetstid sammen. Både hun og Maren er midt i eksamener nå, så vi fikk ikke dratt ut og spist eller feiret, men det tar vi nok igjen en annen gang, tenker jeg meg… Uansett, jeg håper dere har en fin uke 🙂

(Q) Skal dere noe spesielt denne uka?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg