desember med stormskritt

Heisann!

Enda en regntung uke? Deilig, det. (Sånn, nå har jeg fått blåst ut litt væraggresjon i dag også.) Jeg er så glad for å være inne i den siste uka i november. Det er liksom en sånn deilig blanding av å kunne legge novembertyngden bak seg, og glede seg noe helt vanvittig til desember, jul og advent. Jeg klarer omtrent ikke vente lenger…
I går var jeg så heldig at jeg fikk være med på en forhåndsvisning av «Helene sjekker inn», som kommer i starten av desember. Jeg jobber ganske tett på dem i den redaksjonen jeg er i, og da var det særlig stas å få bli invitert med på en slags førpremiere. Etter den dro vi videre til en italiensk restaurant, drakk vin og hadde det veldig hyggelig. «Helene sjekker inn» er et program jeg alltid har like utrolig godt, så det er veldig gøy å kunne få ta litt del i det de driver med også. Åh, jeg virkelig digger denne praksisplassen – å skulle dra tilbake til skolebenken etter jul er det siste jeg vil..!

Forresten, se det skjønne, nye strikkeprosjektet jeg har startet på! Pluss en liten sneakpeak på hvordan det ble med hyller etter IKEA-turen.

(Q) Gleder dere, dere også til desember kommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg