desember er her

Endelig, endelig, endelig!

Jeg har ventet siden januar på dette. I går var den aller første dagen i den aller fineste måneden i året. Jeg elsker desember og førjulstiden, og alt den bringer med seg. Nå har jeg jobbet litt med julestemningen siden slutten av november, men det var likevel en helt spesiell, barnslig lykke som slo inn da klokka bikka 00:00 natt til i går. Jeg hoppet rundt til Mariah Carey og feiret at favoritt-tiden har begynt! Nå går det i åtte forskjellige julekalendere på TV om dagen, jeg må få med meg alt fra Blåfjell til Blodfjell og Nissene på låven. I tillegg skriver jeg faktisk på eksamen denne uka, og besvarelsen skal leveres i morgen. Så jeg har forsøkt å kombinere skrivingen med alle timene jeg bruker på kalenderne (hehe struggle), og kjenner meg snart klar for å få denne eksamenen overstått! Jeg håper dere også har hatt en skikkelig fin start på desember ♥

(Q) Har dere noen faste julekalendere dere ser på?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg