den siste tiden gjennom mobilen

Heisann! 
Jeg har innsett at med en småtravel studenthverdag og aldri tid til særlig mye, tyr jeg til mobilen fremfor speilrefleksen nesten uansett. Men det er mange hverdagslige bilder som bare blir liggende på kamerarullen, og noen av de tenkte jeg kunne dele nå, bare for et lite innblikk i hverdagen bak all skrivingen!

Kjedelig skole-heis-bilde for ingen grunn ~ En av hundre sykkelturer over St.Hanshaugen ~ Når Rema har tilbud på iskaffe. Jeg tuller ikke, kjøpte over 20 stk fordelt på hele uka ~ Lille krølltoppen min, ser henne så sjeldent..

Fin trapp i enda finere villa på Frogner ~ Sola traff bra, så selfie ;)) ~ Slottsparken med fin familie ~ Litt hvitt i glasset er liksom aldri feil

Denne rekka er egentlig bare 1) outfitbilder i speilet, og 2) meg som tester ut diverse drikker

Fra hagefest #medvektpåfølelser, engasjerer meg bra der ~ Speilselfie fra hagefesten ~ Fin busk, veldig fin busk ~ Lyset traff bra igjen, så det ble ganske inspo

Skal-ut-på-byen-bilde ~ Fineste gata vår, som jeg fortsatt er helt forelsket i ~ Speilselfie på jobb ~ Synes egentlig rommet mitt er ganske koselig, og dette bare beviser det♥

NRK, like før intervju, krysser fortsatt fingrene for praksisplass ~ Sent på natta og meg som fortsatt ikke har skjønt at jeg må skru av Friends og legge meg ~ Igjen, mer hagefest, men veldig koselig da ~ Messy hair, don’t care 😉


~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg