den lille tiden mellom juleselskapene

Hei!
I dag er faktisk den eneste dagen vi ikke har noe juleselskap i familien. Det er nesten litt rart, siden vi har holdt det gående med feiringer og selskaper siden lillejulaften. Men sånne dager som denne trengs, de også. Det har vært full fart de siste dagene, og jeg har ikke akkurat klart å slappe av mellom alt som skjer. Det blir liksom en pustepause her, og en rask episode av en serie der, hehe… Men i går åpnet butikkene for romjulen, og jeg så mitt snitt til å reise en tur til byen. Først og fremst for å bytte et par gaver, men også for å kikke litt. Den kikkinga endte med at jeg svei av en god del (les. sinnssykt masse) penger på en jakke jeg har siklet etter i laange tider nå. De har den aldri i riktig farge og størrelse i Oslo, så da jeg fant den helt perfekte i lille Larvik kunne jeg ikke gå uten den. Så jeg har gått til innkjøp av verdens fineste jakke. Jeg skal vise dere ordentlig en gang snart, for den er helt magisk! I byen møtte jeg også på mamma og de, som skulle stå på skøyter på torget. Det ble jeg med på, og vi hadde det barnslig koselig der! Sånne ting er utrolig fint å få gjort mellom alle selskapene. For etter byturen var det rett i nytt selskap. Sånn går nå romjula!

Ja, og sjekk disse skjønne snømennene Leah perlet til meg, så jeg kunne ha dem i ørene. Altså, smelt! 

(Q) Er deres romjul også full an juleselskaper?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg