de siste feriedagene i Larvik

Heisann!
De siste dagene har gått helt fra meg, og jeg har reist mellom Larvik og Oslo, og vært opptatt med familien. Det har vært veldig hektisk, men koselig. Nå satser jeg på at jeg har landet i Oslo for sommeren, eller sensommeren, og ikke turer så mye mellom byene. Jeg har ikke vært så utrolig god på å oppdatere jevnt mellom dagene i sommer, mye på grunn av jobb og masse planer. Men jeg har hatt det så fint med å ikke føle at jeg har måttet titte innom her til enhver tid, og det har vært godt å bare lage noen pusterom for en selv også. Men jeg har likevel kamerarullen full av bilder som oppsummerer de siste feriedagene i Larvik. Så her kommer en sammensetning av dagene mine hjemme før jeg reiste tilbake til Oslo!

Jeg har rappet en solsikke midt i en potetåker. Den var for fin, og jeg klarte faktisk ikke la være, hehe! Ja, også har mye av sommeren gått med til hundekos ♥

Mamma feiret bursdagen sin, hun fyller sent i juli, og da hadde jeg også sjansen til å innvie den nye kjolen jeg har kjøpt fra Ganni. Jeg synes den er så vakker, og har allerede brukt den masse!

Jeg har spist masse deilig sommermat. Smoothiebowls går ned på høykant hele året, men de er ekstra digge på sommeren! Og jeg har disket opp med caprese for familien, så utrolig gode smaker. Og så klart alle blåbærene som vokser ute i hagen vår. Jeg har ribbet busken for bær flere ganger, hehe!

Helene og jeg var på en fotoshoot for ei venninne som skulle øve seg på å ta bilder i et bryllup. Så vi lekte brudepar for en formiddag, og vi hadde det så gøy ♥

Til slutt, alle de nydelige kveldene hjemme. Det er noe eget magisk med Helgeroa og Stavern på kveldstid. Jeg har kost meg masse med å kun sitte utendørs og se på himmelen…

(Q) Hva har dere gjort i sommer?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg