de første dagene i mai

God tirsdag!

Det er helt rart at vi allerede har kommet til mai. Jeg føler tiden har rast forbi siden nyttår, og på samme tid har det virkelig ikke skjedd mye dette året… Rare tider. Men nå er det skikkelig vår, det er helt sikkert. Jeg startet mai med en snartur hjem til Larvik for et døgn, bare for å ha fredagskvelden sammen med familien. Resten av helgen og starten av denne uka har jeg følt at dagene bare har overlappet hverandre. Jeg har jobbet med studieprosjektet vårt, jeg har vært ute i finværet og gått turer OG jeg har til og med kjøpt meg et longboard. Jeg kaller det bare 21-årskrisa, haha.
Jeg skatet bittelitt som barn, men fikk aldri noe ut av det. Men da jeg var hjemme i helgen, lånte jeg brettet til broren min, og rullet litt rundt om i gatene der. Det var så gøy! Faktisk så gøy at jeg bestemte meg for å kjøpe et selv da jeg kom til Oslo igjen – brukt riktignok. Men jeg er så gira, og jeg ser nok helt dust ut når jeg prøver å stå på det, men det er jo litt av moroa!

(Q) Hva har dere gjort så langt i mai?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg