coffee art

Er ikke dette ganske nærme et kunstverk?

Det er ingen hemmelighet at jeg er en skikkelig kaffe-elsker, og jeg har vært avhengig siden jeg var 13 år. I know, ganske spesielt. Men de siste årene har jeg fått en mye større interesse for kaffe også. Jeg har blant annet gått til innkjøp av en egen barista-espressomaskin hjemme, og storkoser meg med å lage min egen espresso og andre typer kaffe. Derfor tenkte jeg at det passet seg med en plakat som viser ulike kaffetyper, og hva de inneholder. Jeg har sett flere fine på nettet, men forrige helg fikk jeg det innfallet at jeg hadde lyst til å lage min egen – for hånd, med blyant, tusjer og farger. Det var skikkelig terapi på lørdagskvelden, og jeg ble ordentlig fornøyd med resultatet også! Den er like kul på soverommet som på kjøkkenet! 

(Q) Har dere laget noe gøy i det siste?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg