champagne i vinduskarmen

Hei, dere!

Herlighet, så godt det var å våkne opp i dag og kjenne at jeg ikke har noen ting som henger over skuldrene mine – at det faktisk er sommerferie! Gårsdagen var så fin, etter at jeg hadde vært en tur i byen, kom Martine over på besøk. Vi feiret at begge to er ferdige med eksamenene våre, og at vi har ferie og fri. Vi spilte god, gammel musikk fra da vi var yngre og drakk champagne. Kan det bli stort bedre enn det? Vel, hadde det ikke vært for at jeg skulle tøffe meg så ekstremt da jeg poppet flaska. Jeg satt i vinduskarmen for å sprette sjampisen ut vinduet, og alt gikk fint – helt til flaska boblet over. Ikke bare litt heller, jeg hadde champagne over hele meg, haha! Vi fikk oss i alle fall en god latter, det kunne tross alt vært verre… Men skal det feires, så skal det feires, tenker nå jeg!

(Q) Hvordan feirer dere sommerferien?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg