celebration

God søndag!

Denne søndagen er av det late slaget. For i går hadde stesøsteren min, Thea, bursdag, og i den anledning kom både pappa, stemor og broren min innover til Oslo for å feire henne med å dra ut på en restaurant. Vi var på Eataly på Aker Brygge, en skikkelig god italiensk restaurant, den anbefales! Etter vi hadde spist der, dro vi hjem til Thea og slappet av der, før familien reiste hjemover igjen, og Thea og jeg rigget til fest. Hun hadde invitert over noen venninner, og vi hadde en skikkelig gøy kveld der! Nå føler jeg egentlig jeg har feiret ett eller annet hver dag etter at jeg leverte eksamen, men det er bare godt å kunne kickstarte sommeren skikkelig, eller hva?

(Q) Hvordan har deres helg vært?
~Mathilde~

1 kommentar
    1. Kickstart på sommeren er viktig, høres ut som at du har hatt en fin helg. Vi har jobbet ute i helgen, viktig å få det gjort også. En slags kickstart på sommeren det også 🙂 Så fint navn du har forresten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg