cabriolet til stranda

Sjekk den idyllen!!

I går var en helt usannsynlig varm og fin dag. Den varmeste så langt i år, så vidt jeg vet. Jeg lå ute på verandaen hjemme, hvor det alltid er vindstille og minst fem grader varmere enn ellers i lufta, nesten hele gårsdagen. Til slutt ble jeg så varm at jeg måtte kjøre en tur alene ned til sjøen og ta meg en dukkert. Da jeg skulle sette meg inn i en av bilene våre, fikk jeg plutselig lov til å låne cabrioleten til pappa. Og dette er ganske hellig, for den bilen får vi ikke lov til å kjøre (pga. noe forsikringsgreier), men nå sa han helt ut av det blå at jeg kunne kjøre cab’en ned til havet. Det er en veteran Mazda MX5, og det er en skikkelig sportsbil som drar noen blikk! Jeg følte meg så kul da jeg cruiset med den,og det hjelper jo litt at folk faktisk snur seg etter når jeg kjører forbi. Hehe, det var mitt høydepunkt i går! 

(Q) Hvordan er været hos dere?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg