byjente og skjulte perler

Hei!

Jeg fikk heldigvis sovet litt bedre i natt enn forrige natten, og det var virkelig deilig. Ikke at formen er noe særlig bedre, men jeg slapp i alle fall å våkne hver time og vri meg rundt. I dag, som i går, ble jeg liggende i senga med serier mens jeg tygget halspastiller til den store gullmedaljen. Da jeg fikk fart på beina og pusha kroppen opp og ut av senga, satte jeg meg rett ved pc-en for å søke opp hvilke Marshall-headset som er best. Jeg har nemlig siklet etter de superfine hodetelefonene fra Marshall i evigheter. De med sånt retro design, altså, jeg blir i godt humør bare av å se de! Jeg fant ut hvilken modell jeg skulle kjøpe, og gikk rett ned til sentrum for å shoppe, haha. Jeg fikk ikke mer enn dratt kortet i butikken og kommet meg ut døra, før jeg allerede hadde tatt opp esken og fisket ut headsetet. Jeg tuller ikke, jeg er helt forelsket – men det kan jeg heller skrive mer om i et annet innlegg slik at dere kan få sett det bedre.
Uansett, da jeg tuslet til sentrum i sta, tok jeg en helt annen vei enn jeg pleier. Jeg har ganske mange alternativer, men akkurat denne veien har jeg aldri tenkt på å gå før. Det er altså et lite strøk som heter Damstredet i nærheten, og det er noe av det skjønneste jeg har sett. Dette lille stredet må jeg gå gjennom oftere, for her var det virkelig idyllisk. Bare se hvor koselig det var!

(Q) Har dere noen perler i Oslo som må sees?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg