by og bygd

Hei!

I går kom jeg hjem til Larvik, etter at mamma og de hadde vært i Oslo fra fredag til lørdag. Vi brukte gårsdagen på å rusle på Karl Johan, mens vi kikket i noen butikker og spiste lunsj på The Juicery (elsker det stedet!). Etter hvert satte vi kursen hjemover til Larvik. Herlighet, nå er det lenge siden jeg var her sist. Jeg er ikke typen som reiser “hjem” i helgene, og nå hadde det gått et par måneder siden jeg var her sist. Men det er bestandig koselig å komme hit for å si hei til familie og komme hjem til gården og sånt. I dag skal farmor ferie bursdagen sin, og slike ting synes jeg det er hyggelig å få med seg. Så i dag blir det masse familiehygge – jeg liker når det skjer litt mens jeg er her, det er liksom ikke hit jeg drar for å koble ut, hehe. Sorry, Larvikfolk, men jeg har funnet roen i Oslo..!

(Q) Hvordan ser deres helg ut?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg