bursdagsfest

Heisann!
En skikkelig deilig søndag for min del! Da jeg våknet i dag var himmelen knallblå og fuglene kvitra. Ordentlig vårstemning midt i januar? Jeg har vært ute og gått en lang, deilig tur i finværet og sanka litt krefter igjen.
I går feiret jeg bursdagen min med de aller fineste folka jeg har i livet mitt, og det var en skikkelig suksess! Vi hadde det så koselig, og jeg ble feiret på ordentlig vis. Jeg hadde invitert til fest hjemme hos oss, og rigget i stand med sølvdekorasjoner, ballonger, god musikk og velkomstdrinker til alle sammen. Oppskrift på suksess, tenker nå jeg da! Håper dere også har en herlig helg 🙂

(Q) Hva har dere gjort i helgen?
~Mathilde~

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg